Odberné miesto pre GLS a QDL
Vážení zákazníci,
Naša spoločnosť ponúka pre klientov GLS a QDL odberné miesto v našej prevádzke v predajni YACHTSHOP.SK. Ide o služby GLS ParcelShop a QDL Zone.
Služby odberného miesta zabezpečujeme v časoch:
09:15 - 11:45 od pondelka do piatka
13:15 - 16:45 od pondelka do piatka
V našom odbernom mieste je možné priniesť alebo prevziať balík do maximálnej hmotnosti a rozmerov:
GLS ParcelShop
Vašu zásielku môžete priniesť do nášho GLS ParcelShopu pokiaľ splňuje tieto kritéria:
nejedná sa o nadrozmernú zásielku ktorej niektorá strana balenia presahuje nad 100 cm, alebo kombinovaná dĺžka prekračuje 250 cm.
nejedná sa o nadváhovú zásielku ktorá má hmotnosť nad 20 kg.
nejedná sa o zásielku ktorá obsahuje zakázané produkty a materiáli ktoré sú vylúčené z prepravy podľa podmienok kuriérskej spoločnosti.
QDL Zone
Vašu zásielku môžete priniesť do nášho QDL Zone pokiaľ splňuje tieto kritéria:
nejedná sa o nadrozmernú zásielku ktorej niektorá strana balenia presahuje nad 100 cm, alebo kombinovaná dĺžka prekračuje 250 cm.
nejedná sa o nadváhovú zásielku ktorá má hmotnosť nad 20 kg.
nejedná sa o zásielku ktorá obsahuje zakázané produkty a materiáli ktoré sú vylúčené z prepravy podľa podmienok kuriérskej spoločnosti.
Postup pri preberaní balíka
Váš balík si môžete u nás vyzdvihnúť po oznámení kuriérskou službou, že bol k nám doručený a je pripravený k odberu. Prosíme zákazníkov ktorí si prídu vyzdvihnúť svoj balík aby mali pripravený PIN kód na vyzdvihnutie, bez PIN kódu nie je možné balík vydať. V prípade že váš balík je na dobierku cez GLS platba je možná len v hotovosti. Prosíme vás aby ste mali pripravenú hotovosť presne v hodnote dobierky. Pre balíky nemáme žiadnu pokladňu a preto sa môže stať že nebudeme mať rozmeniť alebo vydať, preto je dôležité aby ste mali pripravenú sumu presne. Ak vyzdvihujete balík od QDL tak platba je možná len platobnou kartou, v tomto prípade neakceptujeme platbu v hotovosti. Balík je u nás odložený počas 5 dní a ak nedôjde k vyzdvihnutiu bude odoslaný naspäť odosielateľovi, preto si prosím ustriehnite čas pre prebratie balíka. Upozorňujeme zákazníkov že vzhľadom na GDPR nepodávame žiadne informácie o balíkoch telefonicky, tieto informácie vám môže podať len kuriérska spoločnosť ktorá doručuje alebo odosiela váš balík.
Postup pri odovzdávaní balíka
Váš balík môžete u nás odoslať. Ak máte štítok tak je potrebné aby bol nalepený na balíku. Úhrada za odoslanie balíka cez GLS je možná len v hotovosti. Prosíme vás aby ste mali pripravenú hotovosť presne v hodnote poplatku za odoslanie. Pre balíky nemáme žiadnu pokladňu a preto sa môže stať že nebudeme mať rozmeniť alebo vydať, preto je dôležité aby ste mali pripravenú sumu presne. Ak posielate balík cez QDL tak platba je možná len platobnou kartou, v tomto prípade neakceptujeme platbu v hotovosti. Balík je u nás odložený počas 5 dní a ak nedôjde k vyzdvihnutiu bude odoslaný naspäť odosielateľovi, preto si prosím ustriehnite čas pre prebratie balíka. Upozorňujeme zákazníkov že vzhľadom na GDPR nepodávame žiadne informácie o balíkoch telefonicky, tieto informácie vám môže podať len kuriérska spoločnosť ktorá doručuje alebo odosiela váš balík.
Doplnkové informácie
Príjem a výdaj balíkov GLS, QDL prebieha v elektronickej forme. Za prijaté alebo vydané balíky nevydávame ani nepotvrdzujeme žiadne písomné alebo tlačené potvrdenia. Taktiež nepotvrdzujeme žiadne tlačivá za úhradu dobierky. Stav prijatia alebo odoslania môžete sledovať na príslušných stránkach kuriérskych spoločností alebo sa môžete informovať na ich komunikačných linkách, či už e-mailových alebo telefonických.
V našej predajni vybavujeme aj zákazníkov predajni YACHTSHOP.SK ktorý majú prednosť vo vybavovaní svojich objednávok aj keď vošli do predajne neskôr, preto poprosíme klientov GLS a QDL ohľadom príjmu alebo výdaju balíkov o trpezlivosť a pochopenie.